Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /www/_inc/_menu_middle.php on line 65

Нажмите «Нравится»,
чтобы читать «Комментарии» в Facebook!

Спасибо, я уже с вами.

Через Львівську область побудують автобан «Лісабон - Шанхай»

0

Через Львівську область побудують автобан «Лісабон - Шанхай»

Шість важливих міжнародних переходів, які йдуть в Україну, пролягають саме через Львівську область

Автобан А4 - найдовша польська магістраль та частина міжнародного транспортного шляху Е40 «Лісабон - Шанхай». Ця траса вже «вперлася» у кордон України і дійшла до пункту пропуску «Корчова -Краківець». Під час Економічного форуму обговорили, чому важливо якнайшвидше будувати продовження цієї дороги на Львівщині та що це дасть регіону, повідомляє «Коментарі.Львів» з посиланням на Твоє місто.

Шість важливих міжнародних переходів, які йдуть в Україну, пролягають саме через Львівську область. Тому цей регіон чекають великі інвестиції в розвиток інфраструктури», – зазначив президент поштово-логістичної групи Meest Group Ростислав Кісіль.

Зокрема, він наголосив, що одним із найпріоритетніших завдань для України зараз є продовження міжнародного автобану E40. Ця магістраль проходить через головні міста Центральної Європи, саме уздовж неї найбільше побудовано та найактивніше розвиваються виробництва. Ця дорога вже «вперлася» у кордон України і дійшла до Краківця. Ще до Євро-2012 були розмови, що побудують дорогу Краківець – Львів - і далі на Броди.

Додамо, траса A4 - найдовша польська автомагістраль, розташована в південній частині країни і є польською ділянкою міжнародного автошляху E40. На території Польщі розпочинається в Єндриховіцах, проходить через Легницю, Вроцлав, Ополе, Глівіце, Катовіце, Краків, Тарнув, Ряшів і закінчується у пункті пропуску «Корчова - Краківець» на кордоні з Україною.

 

Уже в 2015 році фактична інтенсивність руху на деяких ділянках цієї дороги перевищила прогнозовані показники на 2030 рік. Зокрема, на платному відрізку дороги А4 Вроцлав - Сосніца інтенсивність руху досягла 74 тисячі проїздів на добу і була значно більшою, ніж очікували.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян додав, що з європейського боку йде чотирисмуговий автобан, а з боку України він переходить у ніщо. Це дискомфорт як для українців, так і для європейців. Він хоче звернутися до Єврокомісії, отримати необхідні кошти (і з українського бюджету також), щоб завершити цю мережу в Україні, щоб вона не вела в нікуди. Окрім того, проведуть зустріч з представниками «автодорів» Польщі, Словаччини, Румунії, щоб відпрацювати політику розбудови автомобільних та прикордонних переходів.

За словами Ростислава Кісіля, магістраль А4 має «переходити» у кільцеву дорогу на Львівщині. Передбачено створити логістичний центр на 50 гектарах землі. Я знаю, що на цей центр вже є інвестори. І вони чекають. Це буде продовження головного магістрального шляху. Це замкне кільце навколо Львова (із півночі) розв’яже інфраструктуру, адже зараз пропускна здатність доріг є дуже обмеженою.

Ростислав Кісіль додав, що розбудова інфраструктурних артерій Львівщини дасть поштовх для розвитку бізнесу, індустріальних парків, побудови виробництв, збільшення податкових надходжень тощо. 

Нагадаємо, у березні представники країн Європи підписали декларацію про будівництво спільної дороги Via Carpatia («Карпатський шлях»)У майбутньому нова траса з`єднає північ та південь Європи. Проект передбачає також відгалуження магістралі до України, зокрема і до Львова. 

Інформація за темами: Львівська область, автобан, Лісабон-Шанхай

Новини партнерів

Новини Trembita.info

Останні новини

17:11

Куди піти у Львові знає list

15:09

Куди піти у Львові знає list

12:21

Куди піти у Львові знає list

13:20

Куди піти у Львові знає сайт list

18:20

За тиждень на Львівщині на грип захворіли понад 14 тисяч

Архів

mlviv.comments.ua

block2

mlviv.comments.ua
Загрузка...

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /www/_inc/_menu_middle.php on line 65

   © «Комментарии:», 2014

Система Orphus